Alpina SF-5090

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alpina SF-5090 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Peer 37 04-02-2014
Geschreven voor: Alpina SF-5090

Waardeloos. De eerste deken ging na twee weken stuk (schakelaar), de tweede was bij ontvangst al overleden.

Peer 37 04-02-2014
Geschreven voor: Alpina SF-5090

Waardeloos! De eerste deken ging na drie weken stuk, de tweede was bij ontvangst al kaduuk. De mogelijkheden zijn weliswaar uitgebreid, maar als de schakelaar het niet doet heb je daar niets aan.

klaas63 18-01-2014
Geschreven voor: Alpina SF-5090

Superslecht!! Tweede deken binnen drie maanden. De eerste deken is geruild en de geruilde nieuwe deken heeft het nu ook begeven. Het probleem zit waarschijnlijk in de elektronische schakelaar. Nooit meer een Alpine voor mij. De volgende wordt een deken met een normale schakelaar.

heerlijk 15-10-2013
Geschreven voor: Alpina SF-5090

Heerlijke deken met aparte voetenwarmte, en een handige timer. eenvoudig in gebruik en formaat is ruim voldoende.